woensdag 18 augustus 2010

plattegrond van een jeugd, vierdimensionaal


foto boven: Catharina houdt het huis van Wanda Reisel voor mij op hoogte en ik maak er een foto van...!
Catharina van der Velde is een van de organisatoren van 'Vitrine in beweging', de serie tentoonstellingen in de vitrine bij de entree van de Haagse Kunstkring en zij hielp mij vandaag bij het inrichten. De vitrine is vanaf vandaag in de Kunstkring te bezichtigen. Er is geen opening, wél een finissage... Op dinsdagavond 7 september om 20.00 uur. De avond wordt georganiseerd i.s.m. de afdeling Letteren van de Kunstkring. Christien Kok interviewt Wanda Reisel, het boek 'Plattegrond van een jeugd' is te koop, Wanda zal signeren en ik zal door Paul Combrink over mijn huizenbouw ondervraagd worden. Kan een leuke avond worden!