zondag 10 mei 2009


Vandaag is de verkoop van (neef!)"Max in Kwak" gestart, hij zingt en vertelt Alfred Jodocus Kwak met het Residentie Orkest. Het gaat razendsnel dus reserveer nu voor 4 oktober 2009 14:15...
Ik vlieg, ik waggel en ik zwem
ik kwek voor jou
ik kwak voor haar
ik snater heel wat bij elkaar
en als jij een liedje voor me zingt
dan plons, dan duik ik en dan zwem
ik wat voor hem
Spetter pieter pater
lekker in het water
ga maar vast naar huis
ik kom een druppel later
Wist u dat Alfred Jodocus Kwak geboren werd in Den Haag?In 1978 werd de nu wereldberoemde eend ter wereld gebracht tijdens een uitvoering van Herman van Veen en het Residentie Orkest. Meer dan 30 jaar en vele tv-series en films later spetterpieterpatert de eend weer rond in Den Haag. Nog steeds is hij druk in de weer om te zorgen dat al die eenden buiten Groot Waterland ook water hebben om hun snavel te poetsen.Mis ‘m niet, Alfred Jodocus Kwak is back!
DIRIGENT Josep Vicent
ACTEUR Max Douw
MUZIEK Herman van Veen, Erik van der Wurff, Harry Sacksioni
TEKST EN REGIE Herman van Veen
GESCHIKT VOOR 6+

Geen opmerkingen: